Mr and Mrs Gikineh

Kerran vuodessa meillä on Juhlat. Vietetään kerralla Madamen synttärit, meidän Hääpäivä ja talon harjakaiset/tuparit. Tämä kuva on tupareista. Ens vuonna päästään taas juhlimaan harjakaisia.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Madam kansainvälisesti

Madam puuhastelee ja kummastelee

Madam ja pää kaasu uuniin