Madam on vahva!

Mä koen ja näen kaiken erittäin vahvasti. Minulla ei kuitenkaan ole mitään supervoimia.Ympäristön havannoiminen kiinnostaa todella. Olen puhelias ja avoin, mut jotkut asiat ovat vain minun omia. Gambiassa olen opetellut uudelleen itsehillintää. Suomessa opettelin samaa asiaa viimeksi teininä. Nyt melkein unohdin vuodenvaihteen kaaottisen asian jossa minua syytettiin omanedun tavoittelemisesta työssäni! Melkein 37 vuotta ajattelin ensin tyttäreni hyvinvointia, jonka jälkeen tulivat poikani. Nyt osaan jo hiukan ajatella itseäni olenhan Madam! Työstäni kuitenkin edelleen tykkään. Lupasin vielä tehdä sitä muutaman vuoden, kunnes jään täysin tänne Gambiaan. Tai, joo en ainakaan vietä täällä yhtään sadekautta. Olen allerginen ja mulle tulee nyppyjä!

Kommentit

  1. Tänään muuten naurettiin itsemme kipeeksi, kun katsottiin vanhaa MTV 3 uutista. Siellä oli Gambian poikkeustilasta uutinen, jossa oli diktaattori, minä ja uutisten lukija! 🤣🤣🤣🤣🤣 Löyty Googlesta!

    VastaaPoista
  2. Ihana Madam❤️Saako toivoa sisustusaiheista postausta🙏

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Madamen paluu Suomeen

Madam ja syksy Suomessa

Madam ja osta jotain kivaa itsellesi