Saavuin Gambiaan 2004 ja olen täällä edelleenkin. Minuun sopii hyvin lause olen kehitysmaassa kehittymässä. Näinhän emme sano enään vaan puhumme kehittyvästä maasta. Myös minun kehitykseni jatkuu. Gambia löytyy Länsi-Afrikasta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Madam kansainvälisesti

Madam puuhastelee ja kummastelee

Madam ja pää kaasu uuniin